Kylie Minogue nedá na seba zabudnúť. Po veľmi úspešnom singli Slow, ktorý bol podporený skutočne vynikajúcim videoklipom prichádza momentálne táto malá - veľká austrálska speváčka s druhým singlom nazvaným Red Blooded Woman.

Kylie Minogue nedá na seba zabudnúť. Po veľmi úspešnom singli Slow, ktorý bol podporený skutočne vynikajúcim videoklipom prichádza momentálne táto malá - veľká austrálska speváčka s druhým singlom nazvaným Red Blooded Woman. Omnoho rytmickejšia pesnička (jedna z mála na albume) než bola tá predošlá. Jednoznačne jedna z dvoch najlepších skladieb na albume. Pri počúvaní v rádiu je hneď jasné, že to bude ďalší hit v kariére austrálskej "susedky". Na nový videoklip speváčky sa čakalo s veľkými nádejami. Po tom, čo dlhý čas kopírovala samú seba bol videoklip k Slow akýmsi novým svetlom. A našťastie sa dá povedať, že v tomto trende Kylie pokračuje i naďalej.
Vo svojom najnovšom hudobnom filme sa mení na krvavočervenú ženu, no neštítim sa povedať, že šľapku pre vyššie vrstvy, čiže luxusnú kurtizánu (bez akejkoľvek urážky - Kylie to strašne sekne). Tá pravdepodobne cestou do práce uviazne na ceste v zápche, opúšťa auto a na kus cesty sa vydáva pešo. Odetá je samozrejme iba mierne, ako to už u Kylie býva dobrým zvykom. Tu divákovi neostáva nič iné, len si želať, aby v tej zápche mohol uviaznuť aspoň na chvíľu s ňou. Kylie sa nakoniec do práce privezie v kamióne, z ktorého vystúpi v krvavočervených šatách, ktoré doplňuje červená kabelka a predviedie niekoľko dráždivých tanečných kreácií. Tie neskôr predvádza i v luxusnom striptízovom bare. Kylie sa vlní ako morský príliv a práve to očakáva mužská časť jej priaznivcov.
Nech sa nikto na mňa nehnevá, ale Kylie pribrala v tvári a pri bližšom zábere jej tváre už naozaj možno pozorovať to, že i hviezdy starnú. Dobré je však to, že nerobí všetko preto, aby vyzerala večne svieža (ako jedna naša nemenovaná Zdena), ale tvári sa prirodzene. Napriek všetkému ostáva dokonalá a sexi a i tento videoklip bude dôvodom pre potešenie každého chlapského oka. Keby Kylie na začiatku videoklipu nebuchla dverami luxusného fára, tak by sa dalo uvažovať o tom, že videoklip hovorí o žene zo slabšej sociálnej vrstvy, ktorá si po večeroch privyrába tancovaním. Tento je však o niečom inom. A je jasným dôkazom toho, že Kylie je stále vo výbornej, ak nie v práve najlepšej forme svojej doterajšej kariéry.