V tomto roku oslávi rocková babička s najkrajšími nohami na svete neuveriteľné 65. narodeniny. Vzhľadom k tomu, že stále vyzerá o dvadsaťpäť rokov mladšie, je to asi jediná žena v oblasti šoubiznisu, ktorá netají svoj vek a je i v tejto otázke priama.

Posledný radový album vydala v roku 1999, posledné veľké turné absolvovala o rok neskôr a dlhé štyri roky si užívala dôchodok. Naspievala pesničku do pokračovania Levieho kráľa a až na sklonku minulého roka prišla na trh s dvojalbumom svojich najväčších hitov, na ktorom sa objavili i tri novinky. A o pár týždňov neskôr vychádza i unikátne hudobné DVD so zostrihom najlepších koncertných vystúpení Tiny Turner a nejakým tým bonusom navyše.
Slovíčko unikátne v prípade tejto speváčky ani náhodou nie je prehnané. Kto videl aspoň jediný jej koncert, vie, že pozitívnu energiu na ňom rozdávala plnými priehrštiami. A inak tomu nie je ani na tomto DVD. Koncertný zostrih trvá 105 minút a sú tu použité prevažne ukážky z posledných dvoch koncertných šnúr (ktoré mimochodom v celku tiež vyšli na DVD), ale k dispozícii je i niekoľko archívnych rarít z čias dávno minulých. Samozrejme, všetko sú to najväčšie hity hudobnej histórie tejto nesmrteľnej dámy populárnej hudby.
Veľkým plusom pre tvorcov tohto DVD je fakt, že s niektorými pesničkami sa doslova vyhrali a zostrihali jednu pieseň z viacerých vystúpení. Mravenčia práca však tento raz ani náhodou nevyšla nazmar a je to unikátne spestrenie. Samotný zostrih koncertov je úžasne dynamický a už vyššie spomínaná pozitívna energia z neho sála, až praská. Neopísateľné a výborné. Ibaže toto nie je len také obyčajné DVD so zostrihom koncertných vystúpení. V ponuke sú i bonusy, ktoré v žiadnom prípade nie sú na zahodenie.
K dispozícii nie sú žiadne titulky, čo však môže byť prekážkou „iba“ pri aktuálnom rozhovore s Tinou, ktorý poskytla pri príležitosti vydania spomínaného albumu najväčších hitov. Špecialitou je i skladba The Best, ktorá bola síce vynechaná z koncertného programu, ale je zaradená (našťastie) medzi bonusy. Trochu zvláštny postup, ale neprekáža, dôležité je, že tá pesnička tam vôbec je.
Veľmi príťažlivé sú však ďalšie tri živé vystúpenia, ktoré vznikli v období medzi posledným turné speváčky a vydaním best of albumu. Tina sa zaprisahala, že bude vystupovať iba na charitatívnych akciách a aj to dodržala. Našťastie pohotoví filmári boli pri tom a záznam z týchto ojedinelých vystúpení je i na tomto DVD. Bonusovú časť uzatvára vynikajúci duet s Erosom Ramazzottim Cose Della Vita vo forme videoklipu.
O tom, že je Tina skutočná hviezda a tvorcovia tohto DVD si boli a sú toho vedomí, svedčí i priložený booklet vytlačený na veľmi kvalitnom papieri so všetkými zaujímavými informáciami, vrátane tých, z akého koncertu tá – ktorá skladba pochádza. Napriek tomu, že Tina má na svojom konte už tri DVD (dva koncertné a jedno videoklipové best of), tento produkt ani náhodou nie je zbytočným počinom. Práve naopak. Prichádza v období, kedy sa mnohí pýtali, či sa Tina ešte vôbec ukáže na scéne a vydá nejaký album. Ostáva len veriť, že toto je len poriadne sýty predkrm, po ktorom príde unikátne hlavné jedlo v podobe nového radového albumu. To, s čím táto neprekonateľná speváčka však prišla na sklonku minulého a začiatkom tohto roka, je unikátna hudobná produkcia, ktorá sa dá tráviť poriadne dlho a ani náhodou sa nepreje. Tak si ju treba užiť naplno.

Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2005
Celkový čas: 150 min.

01. Steamy Windows