Odvážna, horúca, ale zároveň aj hanblivá a skromná. Celkový dojem je však jednoznačný – žena vamp. Presne takto pôsobí Lisa Stansfield vo svojom najnovšom videoklipe k skladbe Treat Me Like A Woman z jej horúceho a výborného albumu The Moment.

Odvážna, horúca, ale zároveň aj hanblivá a skromná. Celkový dojem je však jednoznačný – žena vamp. Presne takto pôsobí Lisa Stansfield vo svojom najnovšom videoklipe k skladbe Treat Me Like A Woman z jej horúceho a výborného albumu The Moment. A ak na svojej novej platni dokázala presvedčiť, že ešte ani zďaleka nepatrí do starého železa, rovnako presvedčivá je aj v spomínanom videoklipe. Čo presvedčivá... Ona je tam doslova na zožratie! A pritom je tento krátky hudobný príbeh tak nehanebne jednoduchý. Vznikol v improvizovanej izbe, ktorá vznikla kdesi v rozľahlom televíznom štúdiu zbitím štyroch stien potiahnutých červeným gobelínom a jednými dverami. K tomu ešte moderný nábytok v rovnakej farbe a všetko sa môže začať.
Uchádzači o miesto prichádzajú na pomyselné výberové konanie. Možno budú tancovať na turné, možno sa len tak mihnú okolo speváčky pri nejakom inom projekte. Samozrejme, to je príbeh. A tento neskutočne lacný dej sa nakoniec zostrihá do štvorminútovej skladby a razom z neho vyznieva niekoľko posolstiev. Počnúc tým, aké typy ľudí sa uchádzajú o prácu v šoubiznise, cez odkaz na to, koho všetkého dokáže prilákať také meno ako je Lisa Stansfield, až po to najhlavnejšie posolstvo – buďte akokoľvek dobrí, ja som najlepšia a všetci by ste mali byť takí ako ja – žena!
Jedna miestnosť, veľa ľudí, veľa strihov. Na modernom červenom gauči sa vystrieda niekoľko ľudí, s ktorými hlavná hviezda tohto projektu laškuje. No, laškuje... Je neskutočne odvážna, za čo je patrí obrovské plus. Lisa sa s tým totiž nemazná. Je si dobre vedomá toho, že ak chce zaujať, musí sa odviazať, a ak jej to ľudia majú uveriť, musí byť presvedčivá. A to sa jej vskutku podarilo. Lisa totiž predstiera sexuálnu predohru, vešia sa po mužoch, tancuje zavesená na ich chrbte, bozkáva ich a rozopína im nohavice! Z nevinného dievčatka je razom dospelý vamp, ktorý sa v novej vode cíti až neuveriteľne isto. Akoby mávnutím čarovného prútika presvedčí celé okolie, že sa pri nakrúcaní bavila a že sa jej to páčilo. Lisa je božská a odvážnejšia, než kedykoľvek doteraz. Je totiž sexuálna, dráždivo šteklivá, ale najmä presvedčivá. Toto nie sú lacné narážky Kylie Minogueovej, toto je zrelá žena, ktorá má toho v živote dosť za sebou a odteraz si chce len užívať. Tak si to užime spolu s ňou.
Skladba Treat me Like A Woman je prvým a určite nie posledným singlom z albumu The Moment. Výborná pesnička, z úžasného albumu, s dynamickým, dravým, a na prvý pohľad veľmi zaujímavým videoklipom. Skvelý zvuk, skvelý strih, rýchly spád a výborná zábava. Bez jedinej chybičky. Chyba je len v tom, že tento videoklip sa akosi neobjavuje na obrazovkách našich televízii. Hudobní producenti ho úspešne ignorujú a presadzujú na obrazovky kalerábovú produkciu. Škoda. Majitelia najnovšieho CD Lisy Stansfield si ho môžu vychutnať v pohodlí domácich kresiel, keďže je súčasťou albumu. Tak dobrú zábavu. Lisu Stanfield považujem za hudobný top produkt prvého polroku roku 2005.