V poslednom čase sa na domácom hudobnom trhu objavilo niekoľko zaujímavých hudobných projektov, ktoré si bezpochyby zaslúžia pozornosť.V dnešnej hudobnej skratke vám predstavíme dva domáce tituly, pričom jeden pochádza z vychytenej hip hopovej dielne, druhý sa dá nazvať objavom roka a to bez akýchkoľvek zbytočných nadnášaní.

V poslednom čase sa na domácom hudobnom trhu objavilo niekoľko zaujímavých hudobných projektov, ktoré si bezpochyby zaslúžia pozornosť.V dnešnej hudobnej skratke vám predstavíme dva domáce tituly, pričom jeden pochádza z vychytenej hip hopovej dielne, druhý sa dá nazvať objavom roka a to bez akýchkoľvek zbytočných nadnášaní. Zahraničnú scénu zasa zastupuje jedna unikátna novinka nežnej ženskej krásavice. Tak poďme na to.

L.U.Z.A. – 3mená4písmená
Jedna z najstarších domácich hip-hopových skupín L.U.Z.A. vznikla okolo roku 1995-96, kedy sa stretla trojica ľudí – Čistychov, Slipo a DJ Hajtkovič. Nasledovali prvé pokusy o nahrávky, najprv doma na veži, no neskôr sa postupne dostávali do rôznych štúdií. Ľady sa hýbali, slovenský hip-hop rástol a v roku 1999 stretávajú kapelu Drvivá Menšina, s ktorou zakladajú crew Názov Stavby. Spoločne nahrávajú prvý trek s názvom Názov Stavby.
Dlhých desať rokov očakávaný album petržalskej skupiny L.U.Z.A. je tu a nesie so skupinou už zažité meno "3mená 4písmená" a servírujú nám najsurovajší rap z petržalských ulíc. Za majkom môžete počuť Ega v parketovej "Lov", Rytmusa aka Don Fantastický pes vo fanúšikom už možno dobre známej "Hudba z ulice", Drvivú menšinu v treku "Idú po mne", fantastický vokál od Tiny v skladbe "Ja mám hudbu" spolu s klavírom od Mariána Čekovského, Druhú Stranu vo výstižnom treku "Petržalka" alebo Miky Moru v náreze "Kto do teba kameň". Spevom a gitarou podporil uprimú "Ťažko budem iný" aj Igor Kmeťo ml. Nechýba klasika "Aby si niečo..." a samozrejme titulný singel "Večer s Lúzou" v rozšírenej album verzii.

Lavagance – Back To Attraction
Debutové EP nádejnej slovenskej skupiny, ktorá má na konte prezentáciu svojej tvorby v MTV, vo filme českého režiséra Petra Vachlera Doblba a nedávno aj v úlohe predskokana na bratislavskom koncerte skupiny Duran Duran.
Pojem Lavagance sa čoraz hlbšie zapisuje do análov slovenskej populárnej hudby. Kapela, ktorá za posledný rok urobila skutočne míľové kroky vo svojej kariére, ktoré boli korunované troma oceneniami Aurel za rok 2006. Ich debutový EP album vychádza v reedícii pod hlavičkou veľkého hudobného koncernu, k pôvodnej verzii bola pridaná jedna skladba navyše a všetko je to ako predkrm pred pripravovaným regulárnym albumom, ktorý by sa mal na trhu objaviť ešte tento rok.

Hilary Duff – Dignity
Jej kariéru nedarmo označujú za splnenie amerického sna. Peniaze, slávu i uznanie získala ešte v časoch, keď nebola dospelá. Na rozdiel od iných, „podobe zameraných“ kolegýň však vie Hilary spievať a dokonca stala spoluautorkou všetkých pesničiek na svojej novej platni, ku ktorých realizácii si pozvala tých najvychytenejších producentov. Na zvuku tohto albumu je to jednoznačne cítiť.
Hilary Duff sa narodila v Houstone (štát Texas) 28.septembra 1987. Už v piatich rokoch navštevovala balet, a bola v ňom aj výborná - po dvoch rokoch sa dostala do veľmi známeho tanečného klubu The Nutcracker (u nás známy ako Luskáčik). To ale Hil nestačilo, začala hrať v reklamách a v jedenástich rokoch uspela v konkurze na film Casper Meets Wendy (Casper a Wendy), ktorý jej pomohol ku sláve a úspechu! Potom hrala len maličké role - napríklad v Chicago Hope, ale v trinástich uspela v konkurze na TV seriál Lizzie McGuire! Američania si tento seriál zamilovali (a s ním samozrejme i Hil). V pár dieloch dokonca i spievala, a pretože to nebolo vôbec zlé, rozhodla sa, že bude i speváčka.

Vydavateľstvo: EMI / Monitor, 2007