Nová verzia skladby Vráť trochu lásky medzi nás urobila na mediálnom trhu veľký tresk. Dlhodobo je najhranejšou domácou skladbou, dlhodobo dominuje hitparádam.

Nová verzia skladby Vráť trochu lásky medzi nás urobila na mediálnom trhu veľký tresk. Dlhodobo je najhranejšou domácou skladbou, dlhodobo dominuje hitparádam. Parádny komerčný ťah sa podľa názoru odborníkov vydaril natoľko, že si pred časom vyslúžil Aurela. A tak bolo nutné túto skladbu vydať na nejakom albume. Vychádza hneď dvakrát. Je bonusovou časťou reedície albumu skupiny Money Factor Svadba čertov (musí sa predsa nejako predať aspoň pár kusov) a zároveň je titulnou skladbou pre výber Rádia Okey Piánko 2. No a keďže single si u nás ešte nenašli to pravé miesto, treba k jednej pesničke pridať niekoľko ďalších a urobiť výberovku.
Je jasné, že Piánko 2 predáva jedine už spomínaná skladba. To ostatné je prachobyčajná vata, ktorá vo väčšine vznikla ešte v minulom režime a vyšla už miliónkrát na iných albumoch. Jedinou svetlou výnimkou je formácia U.K.N.D., ktorých pesnička Keď pôjdem do neba celý album aspoň trochu oživuje, či skôr omladzuje. Inak však pesničky Petra Kotvalda, Michala Davida, Ivety Bartošovej a skupín Olympic, Elán, či dvojice bábik Barbie - dvojičiek Tweens vyvoláva skôr úsmev na tvári ako chuť do počúvania. Nudný a bezduchý výber, z ktorého až nekonečne sála pocit, že je urobený na silu a výhradne pre komerčné účely. Niekto sa opäť namastí.
Album uzatvára skladba Vráť trochu lásky medzi nás v pôvodnej verzii. Je až neskutočné, čo dokáže urobiť jedna skladba, vďaka ktorej sa sypú peniaze na všetky strany. Až je to protivné. Škoda len, že ten najdôležitejší si to už nemôže užiť.

Vydavateľstvo: Forza Music, 2004
Celkový čas: 74:32

01. G8 - Vráť trochu lásky medzi nás