Vo vydavateľstve Supraphon vychádza na CD i kolekcia všetkých albumov Karla Gotta. Pod poradovým číslo 23 a 24 vychádzajú vo forme 2 CD hneď dva umelcove albumy.

Platňa Dnes sa na trhu objavila v roku 1980 a o rok neskôr prišiel Karel Gott  s platňou Country album. Kompletné nahrávky doplnené o neuveriteľných tridsať bonusov vychádzajú naraz a vydavateľ má k tomu pádny dôvod. Ako uvádza, Gottovi sľúbil, že do roku 2009, keď bude mať maestro 70 rokov vydá všetky jeho albumy na CD. Takže nemal iné východisko a albumy vychádzajú v tejto forme.

Album Dnes nahrával Gott so svojimi osvedčenými autormi a spolupracovníkmi Karlom Svobodom a Ladislavom Štaidlom. Po textárskej stránke sa však spoliehal na viacerých majstov textárskeho umenia v Čechách. Na albume si „vrzli“ – Zdeněk Borovec, Eduard Krečmar, František Řebíček, Pavel Žák, Eduard Pergner či Michal Bukovič. Všetci mu spoločne ušili repertoár rovno na mieru. Väčšina z týchto skladieb sa nakoniec prepadla v bludisku dejín popu, no Svobodove pesničky Beatles a Kamse schoulíš obstáli skúšku časom a dodnes sú súčasťou Gottových koncertov. Na platni sa nachádzajú i tri prevzaté skladby, pričom si Gott tento raz poslúžil tvorbou dua Everly Brothers, Charlesa Treneta a kapely The Four Seasons.

Najzaujímavejšie však pôsobia bonusy, medzi ktorými sa opäť nachádzajú i také, ktoré na hudobnom nosiči vychádzajú prvý raz. Vydavateľstvo tento raz siahlo i do televíznych archívov, kde sa uchovalo niekoľko skladieb, ktoré vznikali špeciálne pre isté televízne programy. Mnoho z bonusových pesničiek Gott nahral v spolupráci s Orchestrom Československej televízie. Absolútnym prekvapením sú potom pijácke skladby Pijácka a Ešte si ja pohár vína zaplatím.

Karel Gott je spevák, ktorý kus svojej slávy zažil i na country festivale v Nashville. Zároveň sa stal jedným z málo interpretov, ktorých na toto podujatie pozvali viac než jedenkrát. Gott tu vystupoval hneď päťkrát, pričom na festivale debutoval už v roku 1979.
Inšpirovaný tamojšou atmosférou vydáva v roku 1981 Country album a stala sa nečakaná vec. Máloktorý z jeho albumov bol totiž prijatý s takým nepochopením u kritiky ako aj u publika ako práve Country album. Hoci si Gott vyberal na album pesničky s najväčšou možnou precíznosťou, texty k piesňam (išlo temer výhradne o prevzaté skladby) a Gottov tápavý prejav kritika znosila pod čiernu zem. Jediným, no dodnes hraným hitom z albumu sa stala skladba Ráno jedu dál. V prípade prevzatých skladieb išlo o výrazne svetové evergreeny, ktorým však český kabát príliš nesadol.

Bonusy na druhom CD otvára duet s Hanou Zagorovou Dávne lásky, ku ktorému Zagorová dokonca napísala text. Album nakoniec uzatvára úspešný Gottov hit Nestarej se kamaráde. Album mal pôvodne obsahovať i megamix 6 minut nonstop, no nakoniec sa na platni neobjavil, pretože sa vydavateľovi nepodarilo zaistiť autorizáciu českých textov k dvom pesničkám. Snáď v budúcnosti.

Výnimočný na tomto projekte je i booklet, ktorý okrem zoznamu skladieb prináša i rozsiahle rozprávanie o oboch projektoch a tiež pohľad na doteraz vydanú Gottovu diskografiu na CD. Týmto 2CD sa Supraphon premiestnil s tvorbou Karla Gotta do osemdesiatych rokov a vo vydávaní jeho albumov bude ďalej pokračovať.

Vydavateľstvo: Supraphon, 2006
Celkový čas: CD1: 74:04, CD2: 76:59